Košík 0,- Kč0 ks

Obchodní podmínky

 

1. Všeobecná ustanovení

Zákazník po učinění závazné objednávky stvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodání zboží prodávajícího. Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany. Tedy jak pro kupujícího, tak i pro prodávajícího.

 

2. Objednávka

Objednávku vytvoříte tak, že si Vámi vybrané zboží přidáte do nákupního košíku. Po-té co si nakoupíte veškeré zboží, které jste si vybrali. provede Vás průvodce nakupováním krok za krokem k dokončení objednávky. Ceny jednotlivých produktů si můžete v košíku ověřit. Cena dopravy závisí na druhu přepravy, kterou si vyberete. Před konečném odeslání objednávky bude vypočtena celková cena. včetně všech souvisejících poplatků.

 

3. Potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky Vám bude doručen bezprostředně po odeslání. V případě nejasností ze strany prodávajícího bude zákazník telefonicky kontaktován.

 

4. Dodací lhůta

Objednané zboží bude dodáno v nejkratší možné době. Pokud je zboží skladem odesíláme ho v následující pracovní den od přijetí objednávky. V případě, že některé zboží skladem není je standartní doba pro dodání pět pracovních dnů. Pokud bude doba delší než-li pět pracovních dnů, dodavatel se s Vámi spojí a domluví termín dodání. Dodané zboží se považuje za doručené v okamžik dodání na adresu, kterou zákazník stanoví v objednávce.

 

5. Doprava

Dopravu zboží na uvedenou adresu zajišťuje dodavatel. Náklady na dopravu se liší dle výběru zákazníka. Objednané zboží je možné zaplatit:

- Na dobírku při převzetí od přepravce.

- Převodem na bankovní účet u České spořitelny č.u. 2813413063/0800. Při tomto způsobu je kupující osvobozen od poplatku za dobírku.

- Osobně v sídle firmy.

 

6. Kontrola dodávky

Kontrolu dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od přepravce, za přítomnosti doručovatele. Pokud kupující shledá zásilku závadnou, nesmí ji od přepravce převzít a reklamuje zásilku ihned u přepravce. Dopravce s Vámi sepíše protokol o závadě a bude doručen zpět dodavateli. Kupující neprodleně ohlásí dodavateli skutečnost o shledané závadě, aby mohl dodavatel dohodnout další postup odeslání nového zboží. Na pozdější reklamaci závady zjištěné bez přítomnosti doručovatele nebude brán zřetel.

 

7. Vrácení zboží

Kupující má právo podle novely občanského zákoníku č. 367/2000, ods. 6 vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu v nepoškozeném obale. Při vrácení zboží je třeba, aby kupující tuto skutečnost telefonicky nahlásil dodavateli, včetně druhu zboží a čísla faktury, na kterou prodávající poukáže částku odpovídající hodnotě zboží, sníženou o náklady spojené s vrácením zboží. Zboží lze poslat poštou - doporučeným balíkem (ne na dobírku). Náklady spojené s vrácením zboží nese v plné výši kupující. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání, v původním nepoškozeném obalu.

 

8. Reklamace

Pokud najdete na produktu vadu v době její záruční lhůty, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době nárok na reklamaci. Případné reklamce viřídí dodavatel s odběratelem individuálně v souladu s platným právním řádem. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím, běžným opotřebením či nesprávným skladováním. Dvou letá zákonná záruční doba se vztahuje na veškeré zboží, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

9. Ochrana osobních údajů

Prodejce se zavazuje respektovat a ochraňovat soukromí každého zákazníka. Dodavatel ukládá se souhlasem zákazníka jejich osobní údaje - jméno, adresu, telefon, e-mailové spojení, které súsnadní další objednávky. Prodejce se zaručuje, že údaje nepředá třetí osobě.